ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства»

Конференція проходитиме під егідою 10 річниці кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ

Міністерство освіти і науки України
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Кафедра підприємництва та маркетингу

10-11 квітня 2025 р., м. Івано-Франківськ

Безкоштовні публікація тез та іменний сертифікат участі

До участі в конференції запрошуємо вчених, практиків, викладачів закладів вищої освіти, докторантів, аспірантів, студентів.
Мета конференції: створення наукової платформи обговорення викликів, проблем щодо реалізації Цілей Сталого Розвитку, інноваційних стратегій їх вирішення, конструктивних діалогів науковців, дослідників, підприємців і практиків, щодо подолання бар’єрів просування ініціатив щодо співпраці заради змін та підвищення якості у всіх сферах життя.
Тематичні напрями конференції:

  1. Сталий розвиток економіки
  2. Сталий розвиток підприємств
  3. Сталий розвиток суспільства
  4. Маркетинг сталого розвитку
  5. Сталий розвиток енергетики
  6. Зелена економіка та підприємництво в контексті сталого розвитку та подолання бідності
  7. Сталий розвиток освіти
  8. Інституційно-регуляторні рамки сталого розвитку
  9. Сталий розвиток туристичної індустрії та сфери гостинності
  10. Фінансово-обліковий супровід сталого розвитку економіки
  11. Комунікації в сфері торгівлі та послуг в рамках концепції сталого розвитку суспільства

    Вищенаведений перелік напрямів конференцій НЕ Є ВИКЛЮЧНИМ!
    Для формування окремого напряму має бути подано не менш ніж 7 тез одного тематичного скерування.

Робочі мови конференції: українська, англійська.
Форма участі: on-line, off-line

Реєстрація для участі

Крок 1:

Оформіть роботу (тези, тези і статтю) згідно вимог конференції та прикладу оформлення. Орієнтуйтесь на контрольні дати конференції.

Вимоги до оформлення

Електронний варіант тез доповіді повинен відповідати таким вимогам:

  1. Обсяг тез – 2-3 повні сторінки формату А4, поля (мм): верхнє – 20, нижнє – 20, ліве – 25, праве – 10.
  2. УДК (шрифт TimesNewRoman, кегль 14, напівжирним, без абзацного відступу, вирівнювання – зліва).
  3. У наступному рядку зазначають назву доповіді великими літерами (шрифт Times New Roman, напівжирний, 14).
  4. Наступний рядок – імена та прізвища авторів (шрифт – TimesNewRoman, 14, напівжирний Caps Lock). Далі наступний рядок – місце праці авторів, країна, ел. пошта (по центру). Кількість авторів має бути не більшою за 3 особи.

Тези здобувачів будь-якого рівня тільки за співавторства керівника.

Через рядок – основний текст доповіді (шрифт TimesNewRoman, кегль 14, звичайний, інтервал міжрядковий одинарний, відступ 1).

Приклад оформлення

UDC 378+339.1

HOW DO WE TEACH SOCIAL MARKETING CREATIVELY? THE “NORWEGIAN PROJECT” CASE STUDY

Oksana MALYNKA1, Richard TOMLINS2

1Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University, Ukraine

United American Marketing, Oak Brook, Illinois, US

ok.framboise@gmail.com

2School of Marketing and Management, Coventry University, Coventry, UK

richardtomlins@coventry.ac.uk

The project of social adaptation and facilitation of military veterans (the so-called Norwegian project) has the goal of retraining a target group in civil and professional areas that are in demand in the labor market of Ukraine, providing the participants of the project with legal and social adaptation to the conditions of civil society [1]…

  1. Таблиці мають бути складені лаконічно, зрозуміло і містити мінімальні відомості, необхідні для ілюстрування суті статті. Назва таблиці: TimesNewRoman, кегль 12, без абзацного відступу, напівжирний, вирівнювання – по центру. Наприклад,

Таблиця 1

Рейтинг регіонів України за рівнем інвестиційної привабливості

  1. Підписи до рисунків: TimesNewRoman, кегль 12, напівжирний, без абзацного відступу, вирівнювання – по центру. Наприклад,

Рис. 1 Динаміка зміни прямих іноземних інвестицій в Україні в 2012-2017 рр.

Використані автором літературні джерела, на які є посилання у тексті, наводять у кінці статті загальним списком у порядку згадування. У тексті порядковий номер (згідно зі списком) літературного джерела, на яке посилаються, подають у квадратних дужках, наприклад, [4, с. 2].

Крок 2:

Заповніть онлайн заявку на участь у конференції за посиланням

Крок 3

Надішліть матеріали надсилаються в електронному вигляді на е-mail
mik@nung.edu.ua

Крок 4

Очікуйте на відповідь про прийняття роботи/робіт до публікації протягом наступних 8-16 годин робочого часу.

Крок 5

В обраному Вами режимі (on-line, off-line) виступіть на конференції з доповіддю.

Додатково!

11-12 квітня 2025 року в межах роботи конференції відбудеться в он-лайн форматі на платформі Zoom практичний тренінг на тему


«ЗАСТОСУВАННЯ АІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПРАКТИЧНІ ІНСАЙТИ»

За результатами буде видано сертифікат про підвищення кваліфікації.

Початок: о 14.00

Умови для участі в практичному тренінгу та отримання сертифікату:

  • бути серед учасників конференції;
  • зробити донат в будь-якій сумі на за QR кодом поруч

Контакти організаторів


Попович Софія: +380 97 464 24 99
Василик Оксана: +380507587467; vasylykoksana77@gmail.com

Адреса оргкомітету:

76019, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, корпус 0, к. 0526.

Е-mail: mik@nung.edu.ua